BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 14, 2011

tak payah bertajuk lah~

Assalamualaikum w.b.t
blog! omg. lame da kott tak jenguk blog aku nih. 
sbb busy y amat sangat. 
erk?
busy lah sgt kann~ huhu
emm tiba2 janggal pulak nak update blog. haha
macam lah ade orang baca kan...
confirm takde~~
aku dah sampai!
haha
sampai mana ek?
sampai sini lah.
haha
tempat?
rahsia.
haha
sebab pe nak rahsia?
sbb aku rase tak payah lah nak heboh sgt kan 
haha
tempat ni bestt
cantikk
huhu
besar
haha
dtg sekali
confirm sesat
2x?
sesat jugak
3x?
lu pikir lah sendiri
haha
sebenarnye rase banyak gila nak conteng dlm blog nih
tp tiba2 rase cam segan pulak
pe dehal?
haha
starting ngan journey la dulu kot
then bru masuk pasal cik bella oke?
huuu~
flashback smule~~~
6hb/sept/11
turun je airport.
rase cam terharu pulak
pehh terharu lah sgt kan~
haha
tipu tipu.
tak terharu pun
tapi sedih
haha
sampai je airport, da ade org sambut da
siap bawak banner ag
hehe
oke bangga kejap
*_*
then dtg register.
cek bilik.
omg!
bilik nye cantikk sgt.
haha
rumah besar
hahak
plus cantik
bole macam tuh?
hehe
tak pe je la
asalkan boleh duduk rite?
:)
duduk sini dalam seminggu
serius cakap, sgt homesick
rindu kat umah
rindu bantal peluk
rindu moshi2
rindu mak
rindu abah
rindu ayong
rindu ajib

*oke da start feeling*

tiap2 hari kot mak call.
tanye, da makan belum
da start class?
cmne hari ni?
ohh~ rinduu mak.
tapi nasib baik la, anak dara dia sorang ni kental orgnye
cewahhh
haha
mula2 je rase cam nak nangis tiap2 hari
haha
tp disebabkan before2 nih pun da selalu duk jauh ngn family
alah bisa tegal biasa.
haha
kelas pun oke
lecturer pun comel plus kacak bergaya
haha
budak kuliah pun smart plus comel
haha
pendek kate,
ALHAMDULILLAH!
aku suka kat sini.
haha
 ******
tamat da cerita happy oke!
now tuka mood pulak
hoho~
actually sekarang nga problemo.
huhu
sbb tuh la status kat fb sume nye ayat touching2
huhu
puan lecturer aku cakap,
nak nilai somebody tuh senang je
depends on their status at fb
so agak2 aku nih camne ek?
huhu
emmm
only Raje Shafika yg taw pe masalah aku skunk
sebab dengan dia aku selalu bergila-gilaan
huhu
tp my sayang Fidah Latif baru taw pe masalahnye td
sbb kne paksa told the story
huhu
seriusly
tengah serabut kot.
arghhh
tak tau nak cerita camne.
yang pasti
serabut
huhuk
bersabarlah Nur Nabilah.
ni first time aku wat keje gila camnih
tapi nampaknya macam FAILED!
hurm~
dugaan nih.
sabar sabar.
ALLAH sayang orang sabar nih.
huhuk
semalam pun tidur kul 3 pagi.
sebab nye?
sebab prob ni la
sampai tak boleh tidur.
macam2 perasaan ada
aiyak~
thanx jugak kat Cix Cedot
sbb taking care.
bila tengok status aku cam sedih,
dapat je messsage dari dia.
tanye aku oke ke x
terharu. (:
bukan Cix Cedot je.
tapi ramai ag.
ramai yang ambil berat bila tengok status aku cam sedih.
syukur ALHAMDULILLAH
ramai kat sisi aku.
(:
tapi tapi,
entah laa
kali nih berat kot.
hurm~
camne ek?
aku harap aku kuat.
even dalam hati menangis.
hukhuk
rase cam nak nyanyi lagu Nera pulak
wink wink*
dah la dalam kelas ari tuh kene suruh ngn puan lecturer nyanyi lagu nih
kan da kantoi aku jiwang ngn lagu nih
haha
eh problem tak setel ag!
sambung cerita
huhuk
oke oke.
now aku harap semuanya kembali normal
and aku harap, pe yang aku wat nih
boleh la diterima akal
diterima kalbu
cewahh
haha
tapi tapi,
susah kott.
aish menyesal pulak.
patutnye tak buat keje gila camnih.
nak menyesal pun tak boleh da kann
go on je lah Nabilah
(:
mebi ade hikmah
hukhuk
kalau aku tengah serabut
orang lain ag serabut kott
huhui
now FOKUS FOKUS.
lupekan kejap prob nih.
tak masuk exam pun kan.
exam pun da x lame
encik asiignment da banyak masuk waiting list.
puan math tutor banyak ag tak paham
cik titas banyak ag kne hafal.
makcik psikologi lagi dasyat. sgt susah.
pakcik sn kog pun sme
ohh~~
sabar lah Nur Nabilah.
kalau tak nak belajar,
kahwin je senang.
suruh abah cari.
erk~
tak mau tak mau.
amik master dlu!
huuu~
eh eh lupa nak cerita.
rumet aku sgt comel yaww!
haha
anggun plus ayu
tapi tapi 
ganas
haha
sory ye Safina Razak.
hehe
sgt addict ngn kpopnye
tiap2 ari kitorang g korea yeww.
hahak
housemate pun best!
1 2 3 4 kepala
haha
alhamdulillah.
even rumet yang kat matrik sgt dirindui
tp pengganti rumet2 ku sgt best orgnye
sekali lagi
ALHAMDULILLAH.

emm malas nak pot pet byk sgt
penatt
yang sure 
sekarang, cik bella nga ade masalah.
haha
tp cik bella sekuat tiger yeww
aummm~
ho ho horlick~
haha

malas nak uplod pic.
update pun jadi la kan.
huhu
semoge berjumpa lagi
renung2 kan
dan selamat beramal!
=)

No comments:

Post a Comment