BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 15, 2011

Di penghujung Luahan Rasa.


Assalamualaikum w.b.t.
cik bella nak update blog ag. huhu
sebab rasa macam nak conteng sangat blog nih.
ini blog saya. suke hati saya lah kan.
*_*

kenapa aku conteng awal sangat hari nih?
awal pulak tuh. 
huhu
dah la ter skip aktiviti kolej ari ni.
wuwuwu.
takpelah.
kira halal lah.
boleh kan?
hehe
emm.
camne nak start conteng ek?
hari tuh kan ade cakap, yang aku nga ade problemo.
huhui.
ramai yang tanya kenapa.
bila H.Y tanya, ape masalah aku., aku tak tau nak cite camne.
bila F.C tanye nape aku menangis, aku tak tau nak cakap ape.
bila S.W tanye aku nga ber prob ke, aku pun tak tau nak jawab ape.
bila R.R bg kata2 semangat even R.R pun tak tau pe masalah aku, aku just ucap terima kasih.
bila Cix Cedot pun suruh story mory, tp aku tetap tak bole story.
pendek kate, aku simpan masalah aku..
huhui.
sebab agaknye aku ni jenis x  cerita masalah kat org kot.
suka kalau org je cite problem kat aku.
kate nak jd psikologist kan.
hehe
tapi bila semalam, bila Triple A tanye, ape masalah aku.
aku aku aku da cerita prob kat Triple A.
huhui.
sebab semalam rasa cam da x boleh nak simpan sorang2.
bila Triple A tanye, aku pun dgn ikhlasnya bercerita.
serius lega.
rasa cam ade batu atas kepala tiba2 da hilang.
wuwuwu
ade banyak sebab nape aku bercerita kat Triple A.
bila da bercerita kat Triple A, ade ag benda yang buat aku terkejut.
Triple A da taw lame da .
Triple A and K.M da taw since kat matrik.
even F.M tak pernah bg taw ape2
tapi Triple A n K.M da taw.
wah wah.
rase ag la shock~
mak aii.
nasib baik aku da ade kat U.
haha
semalam bergayut ngn Jeje.
hilang jugak rase beban.
bila cerita kat Jeje, dea pun menjerit terkejut after dpt taw Triple A n K.M da taw lame da
huhui.
then kitorang pn flashback la smule.
ohh~
bru perasan sumthing.
huhuk
takpelah.
pejam mata suda.
huhuk

petang semalam, akhirnye aku betul2 beria menangis.
rase cam betul2 failed dgn kerja gila aku wat tuh.
FIRST TIME.
tp FAILED.
org cakap, adatlah kalau gagal kali pertama kan?
tp bagi aku, cukuplah ni yang terakhir trial keje gila aku wat.
takde kedua. takde da ketiga.

Triple A cakap, be strong okeh.
aku cakap, hoyeah2.
aku sekuat tiger~
aummm~
tapi Triple A tak paham pe aku rasa.
wuwuwuwu.
sedih tuh tetap ade.
bila F.M cakap, jgn sedih2.
aku bole kata, aku tak sedih.
tp actually, aku tipu.
aku tipu.
aku tipu kata aku tak sedih.
wuwuwu.
SEDIH LAH~
F.M cakap panjang2.
tapi aku malas nak tulis balik ape F.M cakap
hehe.
then, Fidah Latif message.
tanye, yunk, cmne hari ni?
oke?
wuwuwuwu.
sy tak oke lah awk.
rase cam nak terbang g utm jumpe awk.
wuwuwu.
da cerita jugak kat Fidah Latif.
Fidah latif pun bagi advice y same cam Triple A.
huhui.
serasi lah pulak korang ye.
haha~
boleh jadi kawan baik ni.
hehe
tapi hari ni da xnk pikir pasal keja gile ni da.
cukuplah semalam status2 kat fb semua sedih.
huhui.
hari ni Nur Nabilah da nak buang semua prob2 dea dalam laut china selatan
huhui
biar kasi buaya2 makan.
hehe
insyaALLAH.
aku akan kuat.
sejauh mana pun aku berjalan,
kalau ade, ade lah.
kalau takde, takdelah.
kene yakin dgn ALLAH.
ALLAH tak kan bagi ape yang kita mahu.
tp ALLAH akan bagi ape yang kita perlu.
kalau hari ni aku gagal dgn kerja gila yang 1st time aku buat ni,
tak semestinya akan failed ag kan.
=)
yang penting kne kuat.
even hati menangis, tapi ALLAH bagi akal utk berfikir.
perlu ke nak sedih?
perlu ke nak menangis pasal hal kecik yang cmni?
jawapannya TAK.
lebih elok kalau aku sedih kenangkan saudara2 islam aku kat palestine.
lebih baik aku menangis demi anak2 kecil kat palestine yang tak mampu hidup bahagia mcm kita kat malaysia.
subhanaALLAH.
teruk betul awk ni Nur Nabilah.
berubahlah Nur Nabilah.
hati kata kena kuat.
jiwa kata kena tabah.
minda kata kene positif.
akal kata , kene yakin dgn ALLAH.
lupakan semuanya.
insyaALLAH.

renung2kan dan selamat beramal.
=)


5 comments:

  1. berjiwe btol orang nie....
    hahaha

    ReplyDelete
  2. kan daaa cakap.. masalah stereo nie.. ! HAHA
    TAPI! laut chinaa selatan takde buaya syg.. cane? ;D

    bella syg, bella kene kuat.. lagi kuat dari tiger! sekuat keluli..
    A problem is ur chance to do ur best.. :)

    ReplyDelete