BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 16, 2009

1st Day yang KELAM KABUT

KELAM KABUT!! Hari ni ary 1st kat kolej...adoyy kelam kabut gle..da la ary 1st da ade org wt lawak antarabangsa y sangat2 x kelaka..semalam sume student blok aras aku ni dpt news yang mengatakan hari ni sume tutorial batal..yang ade just lecture je...kitaorang pon hepi la sekejap..huhu..cz kalau xd tutorial maknanye kul 10 la start..hehe..pastu esoknye kul 7pg, classmate aku send msg cakap kelas start kul 8...aiyohhh sgt kelam kabut..nasib baik aku da mandi awal..tp baju x iron ag..sume x iron ag..roomate aku ag kelam kabut...sume la kelam kabut...kul 7.55 gerak g kelas..masuk je kelas da start kene nagging...puncanya?? cz budak laki kelas aku masuk kelas lewat!! huh! geram gila...plizz la guys..tlg la paham perasaan kitaorang yang da lame lam kelas tu..ok, lepas abis kelas agama, kuliah bio lak..kuliah bio sgt2 best cz dapat lecturer baru..haha..memang BEST..haha..then g tutorial math lak..lam tutor math, kene nagging ag..pendek kate sume lecturer ary ny nagging kitaorang...huhu...1st day y sgt kelam kabut...agak lame kene nag lam tutor math..kitaorang diam je cz taw sume tu salah kitaorang..xde sorang pon y berani nk angkat muke..pastu masuk topic result lak..sgt2 cuak.. lecturer sume x puas hati...memang result x kuar lagi tp sume paper tu da hantar kat KL..just waiting the results..aku sgt2 cuak...makan minum pon ingat results je..hummm..tension?? MEMANG!! masuk tutor bi da dapat assignment..kene wat magazine, story adaptation, story promotion n story telling..sume kene present..cz masuk lam carry mark..dannnnnnn aku sgt2 bengang hari ni cz aku sgt3 lapar..dr tadi aku x makan ag..xde selere nk makan..nape ha?? pastu g cafe td, makanan da habis..uwaaa!! lapar la gini..hummm megi je la yang mampu..bak kate lecturer aku, megi tu kawan sejati students..haha..haa td g cubicel..ingat nk ayat cgu tanye sal results..tp xdpt..x berjaya..cz rahsia kerajaan..haha..pastu tibe2 lecturer kimia aku cakap aku dgn amar ke? amar??!! kenapa pulak kne gosip ni? aduhai..at last bru dapat tau, cgu salah org..dia ingat aku y dating dgn amar kat cafe!! oh my god!! aku dgn klasmate2 aku time cgu kate dia nampak aku tu...ohh tidak!! sgt tidak berkenan..haha..pastu cgu cakap, " macam mana la bella boleh dgn amar? x kena pun..terkejut sy..jgn terjerumus bella.." haha..cgu oo cgu...bella xnk pun dgn amar tu..x pernah ckp pun dgn dia..amar pun mana la nk pandang aku yang x cantik ni.. amar tu kiranya lelaki hot la antara students kat sini..tpppp aku xnk!! haha..' pakcik' aku tetap di hati..haha..ehhh cm da lari topic je ni..hehe..whatever la, y penting aku sgt kelam kabut hari ni..belum sempat nk panas enjin ag, da kne stres2..hummm...cheer up cik bella!! yeah!! betul.. aku kene motivate diri sendiri..aku takut je give up macam mereka..humm Ya ALLAH ,kuatkanlah hati hambamu yang lemah ni...k la, malas nk post byk2, byk ag keje nk kene settle ni..nanti ade mase, aku post new entry ag..

babai..salam...

No comments:

Post a Comment