BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 18, 2011

Dilema??~~

Assalamualaikum

waaa lamenyee tinggal blog..bersawang suda..huhu
erm Dilema?? wah x ley tahan punye entry..huhu..
awat dilema nih? hmmm
cam ni citenye,,,
alhamdulillah..aku dapat ditempatkan ke ipta..
tp,,,
mak aiii
gile jauh kot kne hantar....sampai sarawak nuhhh ..
adoii
cmne ni?? stil ag x taw nk accept or reject.. macam x bole timer kot kne campak jauh2..
dah la tiket flight mahal...yuran ag...duit makan ag..duit buku..hmm 
aku bukannye anak dato..:'(
bila tanye pendapat org,, ramai suruh aku wat rayuan..
tp klu buat rayuan, x tentu ag dapat..
ade 11000 x dpt tempat ke ipta..
patut nye aku bersyukur kan?
ni lah manusia..
kdg2 ter pikir gak,,
member2 lain pun senasib cam aku gak
mesti dorang pun gundah gulana cam aku..:'(
bila da sampai sane,, bila pulak la dpt jejak tanah semenanjung ag..
mahal kot..
x mampu nk balik selalu..
member cakap,,
ala 3 tahun je..x lame..
erk 3 tahun tu klu ukur lam saat lame tuh...huhu
sekarang ni tengah usahakan ape y terbaik..
klu rezeki aku betul2 kat sane,
insyaALLAH xkan ade y mampu menghalang kekuasaanNYA
tp klu rezeki aku kat sini, 
maknanya ALLAH da sediakan y terbaik..:)
susah tau nk motivatekan diri sendiri..
dah la tiap2 ari kot nangis bile tau kne g sarawak..
haha
tp ni la kot masenye nk kuar dr pahang..huhuk
bersabar ye Nur Nabilah..
kuatkan hati!
chaiyok2! ^^

5 comments:

  1. huhu...unimas erk...? kwn akk ada kt sana..dia ckp best... :)
    sem first usaha btl2 bg dekan then minx biasiswa JPA..nti tiap2 cuti sem leh balik...anyway tahniah..
    :)

    ReplyDelete
  2. yup..unimas la akak...huhu..kawan akak da tahun brape kat sne?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. dia dh final year..amik biotech... apa pon tahniah erk...dh bt keputusan blum? hehe

    ReplyDelete
  5. hohoho ... xkesahla blaja mane2x pon ... asalkan belaja

    try apply utk tuka dalam semenanjung ...

    usaha tgga kjayaan

    ReplyDelete